Daar wil ik graag aan bijdragen!
De opening van Bfree2work gisteren, vond ik zeer hoopgevend. Veel enthousiaste mensen en een goede mix van ambtenaren van de gemeente Gouda en ZZP-ers.
Waarom deze discussie?
ZZP-ers zijn vaak drukke mensen voor wie het een uitdaging is om voldoende te ontspannen. Ik wil graag interesse en ideeën inventariseren op dit vlak.
Mijn bijdrage
Ik wil 1 keer in de week, een dagdeel, bij Bfree2work langs te komen met mijn massagestoel voor een fijne TouchPro® stoelmassage. In 15 tot 20 minuten masseer ik weer even de nek en schouders los.
Wat wil ik graag van je weten?
TouchPro® stoelmassage
Een TouchPro® stoelmassage is een nek, schouder, arm en rug drukpuntmassage die in 15 tot 20 minuten op de werkplek gegeven kan worden. Voor deze massage neemt de masseur een speciaal daarvoor ontworpen stoel mee die op iedere locatie gebruikt kan worden.
Na een stoelmassage voel je je ontspannen en alert. Het is wetenschappelijk aangetoond dat stoelmassage de hormonen endorfine en oxytocine vrij maakt. Deze hormonen verminderen stress en stimuleren het geluksgevoel. Eventuele RSI-klachten nemen af door regelmatige stoelmassage.
Wil je meer informatie? Mijn folder is bijgesloten.
Meer informatie over TouchPro stoelmassage in het algemeen vind je op: www.touchpro.nl
Tags:
Permalink Antwoord van andre opdam op 19 Mei 2011 op 14.49 Eddie ik zal er heel onregelmatig, een dag deel kan ik je dus niet aangeven. Maar ben ik er en jij ook dan is dat een kans. Massage in de groene kamer met uitzicht op de koe, lijkt mij voor de ontspanning van de nek en het hoofd geweldig.
Andre Opdam
Permalink Antwoord van Eddie van Leeuwen op 19 Mei 2011 op 15.42 Hoi Andre,
Dank voor je reactie! Je bent de eerste.
groetjes,
Eddie
andre opdam zei:
Eddie ik zal er heel onregelmatig, een dag deel kan ik je dus niet aangeven. Maar ben ik er en jij ook dan is dat een kans. Massage in de groene kamer met uitzicht op de koe, lijkt mij voor de ontspanning van de nek en het hoofd geweldig.
Andre Opdam
Permalink Antwoord van Wieger Waardenburg op 24 Mei 2011 op 21.08
Permalink Antwoord van Eddie van Leeuwen op 27 Mei 2011 op 14.59 Hoi Nelleke,
Dank voor je reactie, waarschijnlijk ga ik vanaf donderdag 9 juni mensen uitnodigen om even te komen "zitten". Ik kondig het een week van te voren nog wel even aan.
vriendelijke groet,Eddie van Leeuwen
Permalink Antwoord van Eddie van Leeuwen op 7 Juni 2011 op 17.11 En de winner is......................Nelleke de Jong!
Gefeliciteerd! Na een eerlijke loting heb ik jouw naam getrokken uit de mensen die gereageerd hebben.
Je hebt een TouchPro stoelmassage gewonnen!
Donderdag 23 juni kun je bij Bfree2work langs komen maar je kunt natuurlijk ook bellen of mailen voor een afspraak.
Mei 24 2013 vanaf 9.00 tot 17.00 – Diwali - praktijk voor massagetherapie
Mei 25 2013 vanaf 10.00 tot 17.00 – Gouda
Mei 25 2013 vanaf 10.00 tot 16.30 – Reeuwijkse Hout/manege Goudse Hout
Mei 25 2013 vanaf 11.00 tot 15.00 – Voor het Stadhuis op de Markt
Toegevoegd door Peter de Mooij
Toegevoegd door Gouda Bruist (webteam)
Toegevoegd door Gouda Bruist (webteam)
© 2013 Gemaakt door Gouda Bruist (webteam).