Je bedrijf in begrijpelijke taal

Teksten die al je lezers meteen snappen.
Ongeveer de helft van de Nederlanders heeft moeite om de teksten van e-mails, folders en websites te begrijpen. Dat komt doordat niet iedereen zo goed kan lezen als we denken. In deze lunchsessie krijg je inzicht in de meest gemaakte fouten. Maar belangrijker nog, je krijgt je tips om dit anders te doen. Voor teksten die al je lezers meteen snappen.
Aan de hand van voorbeelden neemt Mieke van Kreuningen je mee in do's and don'ts:
* Welke woorden gebruik je wel, en welke liever niet?
* Hoe krijg je het beste je boodschap over?
* Wat betekent dat voor de opbouw van je tekst?
* Wat doet lay-out voor je tekst?
* Wat is nou de meest ideale zin?
Kortom: Boordevol tips voor een scherpe tekst, die mensen wél snappen. Je lezers zullen je dankbaar zijn!